Otostop çekiyordum tırcı durdu



insanlık ölmemiş amk
adam numarasını bile verdi getir götür işi olursa mutlaka ara diyor
ulan adam yolu bilmiyor galiba ama bozuntuya vermiyorumda 10 dakikalık yol oldu mu sana yarım saat
ama nedense arada telefonu yere düşüyor eğilip alırmısın şunu diyor. alıyorum tekrar düşüyor bu da ilginç nasıl telefon yapmıslar
neyse beyler tırın konteynırında ögrencilere yardım amaçlı malzemeler taşıyormuş şimdi oraya bakmaya gidiyoruz sonra görüşürüz
hepinize selam söylüyor hehehe
he bide numarasını vercekmişim size yolda kalırlarsa arasınlar beni diyor
ulan bu adam neden sürekli vites topuzunu okşuyor
adam profesyonel olmuş dikiz aynası bacaklarıma doğru dönük ama adam ona rağmen sık sık aynayı kullanıyor
ama işin garip tarafı koltugun altında sigara pakedi olcak versene dedi. 10 dakikadır eğildim bakıyorum bulamadm ya. yok yok ordadır diyor hala
telefon çekmeyen bir yere girecekmişiz beyler acil. sonra mesaj atcam size
ya bu tırcı abi garip birisi çıktı. bak ögrenci adamsın sana süprizim var yardım amaçlı dedi. enterasan bir yerde tırı durdurdu bu. süprizi merakla bekliyordum. neymiş abi süpriz dedim gel konteynırda dedi
konteynırın yanına geldik bu abi açmaya çalışıyor konteynırı açamıyor. şu altta takım çantası olcaktı bi egilip alsana dedi egildim bişey yok. bak bak oralarda dedi bende hala saf gibi aradım yaklaşık 5 dakika
işte ben aradım takım çantasnı 5 dakika. abi yok burda dedikçe daha aşağılara bak daha aşağılara bek dedi bana. bende ayıp olmasın adam bana para da verdi diye eğilip baktım. dedigi yerde yoktu. hay allah dedi sahi benim koltugun altındaydı. gitti aldı geldi bi kaç aletle konteynırı açtı
gece karanlık tabi aldım telefonu flaşı açtım bakıyorum ne taşıyor diye. garip garip ahşap malzemeler var içerde kendi kendime dedim burdan bana ahşap mı vercek acaba gerçekten helal olsun adama yardım üstüne yardım yapıyor
dedim abi büyük adamsın burdan bana ahşapmı verceksin. onun gibi bişey dedi. heyecanlandım açıkçası acaba ne vercekti meraklandırmayı da biliyor adamı süpriz dolu bir adam bu, neyse bu telefonu yere düşürdü alırmısın kardeş şunu dedi. adam iyilik perisi gibi ama çok sakar yere düşürdüğü telefonu aldıkça 5 lira veriyordu bana
kardeş dedi bak şu kolileri görüyormusun dedi. evet abi dedim. onların arasında sana süpriz bi hediyem var dedi. gittim baktım kolilerin arasına bişey yoktu. arkamı döndüm abi dedim burda bişey yok. daha doğrusu diyemedim bi baktım bu abi atlet boxer duruyor karşımda
resmen şok geçirmiştim koşa koşa gittim yanına abi dedim manyakmısın ne yapıyorsun bu giysileri yere düşürmüşün yerler kirli kirlencek gömlek pantalon. aldım bi kolinin üstüne gelişi güzel attım. bu sırada tırcı dayı telefonundan ibrahim tatlısesin ne faydası var şarkısını açtı
ben bu abinin giysilerini aldım attım kolinin üstüne. döndüm abi dedim bak bana onlarca iyilik yaptın 230 lira para verdin. bu sırada hesaplama yaptım zihnimde 36 kere telefonu düşürmüş yere her aldıgımda 5 liradan 180 ilk girdigimdede 50 lira vermişti. neyse abi dedim 230 lira para verdin kendini düşünmüyormusun yoldasın bütün gün pis pis eşyalarla yolculuk olmaz. pardon kardeş dedi yanlıslıkla düşürdüm. ben bundan kıllanmaya başladım pantalon yanlıslıkla yere düşer anlarımda gömlek nasıl düşecek yere
ama kıllandıgımı belli etmemek için müzigin ritmine göre mırıldanmaya başladım. sonra dayanamadım sordum. hayırdır abi düşürdüğün giysileri neden giymiyorsun dedim. çok sıcak değilmi burası kardeş dedi. telefona baktım 3 derece hava. adwqdsqdwd. ulan dedim ne mal adamım bu havada montla duruyorum. kusra bakma abi haklısın dedim çıkardım montu attım. kemer güzelmiş dedi. sagol abi dedim. adam bana bu kadar iyilik yaptı belliki kemeri begenmiş içimden hediye etmek geldi. çıkardım al abi senindir bu dedim. adamın resmen gözleri doldu
müzik sıkıcı oldu demi dedi. evet abi dedim bi pitbulla hayır demem. kardeş anlamadım dedi türk halk müziği açayım dedi. kıramadım aç abi dedim tamam dedi aldı telefonu eline oynarken bozdu bu abi. tüh ya dedi telefon yanlıslıkla kamera moduna geçti video çekmeye başladı kapanmıyorda bu dedi. olsun abi dedim önemli değil. neyse bu abi gitti telefonu bi kolinin üzerine koydu. ama raslantıya bak kamera bize dönük. hani kötü düşünen birisi olsam dicem ki video bizi mi çekiyor ama imkansız yani
fakat garip şeyler olmaya başladı. tırcı dayı gömlegini begendim dedi. teşekkürler abi dedim sana küçük gelir ama bu diye ekledim. olsun suya atınca çeker o dedi. kulaga mantıklı geldi pekte düşünmeden çıkardım gömlegi al abi hayrını gör dedim. sagolasın kardeş dedi sen bu kemeri bana verdinde pantalonum yok ya dedi al sana geri vereyim ben bunu dedi. hayatta en sinir oldugum şeylerden biriside verilen hediyenin geri alınmasıdır. bu böyle damarıma basınca çıkardım pantolonu al abi dedim sana hediyemdir bu. fazla duygulanmış olacak ki ' böyüh adamsın gel lan bureey ' dedi sarıldı bana
buraya kadar hiçbir gariplik yaşamamıştım. ta kii sarılmamıza kadar. sarılmada da sorun yok sabaha kadar sarılırım içimden gelirse. ama sarılırken sırtıma hafif hafif vurdu bir kaç kere sonra belime vurdu. en son götüme 2 şaplak koydu. bi irkildim ama sesimi çıkartmadım. kardeş dedi sana bişey dicem ama yanlış anlama dedi. buyur abi dedim. bak internette bazı videolar var cinsel içerikli dedi. ee abi dedim. neyse lafı uzatmıcam sik beni kardeş dedibu böyle diyince içimi garip bir mutluluk ama bir o kadar da acı kapladı. ilk defa birisiyle sevişecektim hemde para vermeden. pis pis yerlerde bazı kötü kadınlara para verip milli olan arkadaşlarım vardı hepsi igrenc, ben onlardan farklı olacaktım. hemen ikna edici bir kaç cümle kurup caymamasını saglamalıydım. abi dedim istersen verdigin 230 lirayı sana vereyim. kalsın sende yeterki sik beni diyo. vay anasını satayım dedim adama bak ne kadar aptal. böyle cahil bir adamı sikecegim için acı duyuyordum
adam her an lafından cayabilirdi egildi karşımda hadisene lan dedi. resmen panik yapmıştı hemen laf çevirip işimi garantiye almalıydım. dedim abi bak cidden vereyim paraları sana bu kadar stres yapma. şöyle bi doğruldu. geldik burun buruna. bak kardeş dedi. anlıyorum benimle sevişmek hoşuna gitmeyebilir vazgeçmek için para teklif edip durma yeter , sana 50 lira daha vercem dedi. vay anasını ya dedim içimden adam benim onu sikmek istemedigimi düşünüyordu, hatta üstüne bir 50 lira daha almıştım. mutlulukla uçan kelebek gibiydim resmen. tamam abi dedim. he şöyle yola gel dedi egildi yine
bu egilince benim kafamda bazı fikir bulutları dolanmaya başladı. benim bir not defterim vardı içine ilk sevişmemin bu pozisyonda olmayacagını yazmıştım. o not defterinde yazanlar çok önemliydi. abi dedim. ne ulan ne yeter dedi. pozisyon değişsek sana uyarmı dedim. anlayamadım dedi. gel abi kucagıma dedim buna. of ne sorunlu adam çıktın sen dedi ama geliyordu yani o istek vardı. abi dedim kucakta 1 kere koysam sana yeter ilk başlangıç öyle olsun. ulan bu enterasan adam koycam sana gibi bir kaç laf edince bozuluyordu bana. neyse tamam dedi. yere oturdum tam kucagıma gelcek abi dedim burası çok sert ya yumusak bişeyler lazım alta dedim. sebepsiz yere küfretti, dal daşşak konteynırdan indi sürücü koltugunun oldugu yerden minder alıp geldi
koydum minderi alta oturdum oldumu dedi. evet abi dedim sagolasın harbi kral adamsın. neyse dedi kalktı telefonuna bi baktı. düzeldimi diye baktı heralde ama galiba hala bozuktu kamerayı yanlışlıkla yine bize dönük koydu geldi. abi dedim iyi hoşta kaygan bişey varmı zorlanırız böyle dedim. ulan dedi aferin düzgün şeyler söylemeye başladın bu yine indi dal daşşak aşağı şoför koltugunun ordan enterasan bişey getirdi sıvı sabun gibi başladı benim dalgaya sürmeye.bu dalgaya sabunu sürerken 2-3 kere baştan sona kadar bi sürttü elini. içim bi hoş oldu 4. sürtüşte ben bunun ele boşaldım. abi dedim süpersin. hay amına koyayım senin nasıl bi abazanlıhtır bu dedi. neden öyle dedin ki şimdi dedim. bu kadar erken gidermi lan erkek dedi. erken mi dedim hahahah diye güldüm. sen daha 2. sürtüşte boşalacaktım zor tuttum kendimi bu mu erken dedim. sessizce küfretti bana galiba ama adam kral adam sessiz küfrediyor ayıp olmasın diye
ben ilk postayı attıktan sonra abi dedim sigaran varsa bi sigara içelim sonra devam ederiz. var amk dedi bu yine dal daşşak indi aşağı şoför koltugundan bir paket prestij getirdi. al kardeş içelim dedi. sagolda ben bunu içemem dayı kusra bakma dedim. neden ulan mis gibi sigara işte dedi. bana bu kadar iyiligi dokunan adamı kırmak içimden hiç gelmiyordu ama içemezdim o sigarayı. affına sıgınıyorum ama bunun içine bok dolduruldugu yönünde söylemler duydum siksen içmem dedim. zaten sikecem diyince yaktım bir tane ayıp olmasın diye
sigara içerken biraz lafladık. kardeş bu ilk mi olacak senin dedi. yok abi dedim senin gibi kaç kişiyi siktim ben. hem soruyor hem de cevabı begenmiyor adam nedense kızdı bana yine saygısından içinden küfretti. zaten yalan söylemiştim ilk olacaktı aslında bu ama ayıp olmasın diye daha öncelerde yaptım dedim. ama kafamı karıştıran bişey vardı bu adam bana az önce siksen içmem diye verdigim tepkiye karşı sikecem zaten demişti. lafın gelişimiydi bu yoksa ciddimiydi. neyse dedim bekleyelim görelim sikerse de sesimi çıkartmazdım adam iyilik perisi gibiydi. sigaralar bitti bu kalktı telefonunun yanına gitti hay amına goyam jarjı bitmiş bunun dedi. şarj abi o dedim. her ne sikimse neyse artık yapcak bişey yok artık başlayabiliriz dedi
ben yine oturdum mindere al dedi sabunu sen sür. tamam dedim elimle çok oynamadan sabunu sürdüm, bu sefer boşalmadın lan aferin dedi. gururla gülümsedim. geldi kucagıma. tam oturacaktı dur abi bekle dedim. noldu lan dedi. hazır degildim tekrar gel dedim. hay sikeyim dedi tekrar bi hamle yaptıı ve gooll. artık milliydim çok sevinçliydim. hemen kalktım abi dedim ilk pozisyonum böyle olcak demiştim dedigimi yaptım artık istedigin şekil takılalım. lan iyiydik öyle dedi. egilmiştin ya yine istersen egil dedim. tamam amk dedi bu egildi. fakat kafamı durmadan karıştıran soru hala aklımı sikmeye devam ediyordu. bu beni sikecekmiydi. şimdi diyeceksiniz ulan adam sana onlarca iyilik yapmış bi götü çok görüyon. haklısınız ama nedense korkuyordum
bu soru kafamı kurcalarken asıl işi unutmuştum. benim kuş yavaş yavaş solmuş. abi dedim artık bülbül ötmüyor. kaldır şunu devam et lan dedi. tamam dedim biraz oynadım ben kuşla elime aldım sevdim fln. derken biraz fazla oynamışım heralde ben 2.postayıda attım boşluga. geçmiş olsun abi gördünmü boşaldım ben dedim. ya senin ağzını sikeyim ben dedi. ilk defa yüzüme karşı bagırarak küfür etmişti. gururuma dokundu bir sürü küfür etti sonra. ama kafam ağzını sikeyim küfründe kaldı. gerçekmiydi acaba yoksa lafın gelişimiydi. bu sinirlendi nerdeyse dövecekti beni. ulan sen ne tarz bi abazansın dedi. bende bilmiyorum abi ne tarz oldugumu ama diger arkadaşlarda erken boşaldıgımı söyledim. bu abi şanslıydı. ben sana yapacagımı bilirim giyin lan gidiyoruz dedi
giyindim ben. geç öne biraz turlayalım dedi. olur abi dedim kralsın he bide gezdircenmi beni dedim. güldü ve aynen aynen gezdircem dedi. işin varmıydı senin dedi. yok abi dedim evim okulun yakınlarındaydı ondan okula kadar atıver beni dedim yoksa işim yok bu hafta dersim yok dedim. haa iyi dersler nasıl abicim dedi. derslerim kötüydü ama bunu ona söylersem beni indireceginden korkup süperler abi hepsi a dedim. vay lan helal kardeşime dedi. yalan söylemenin getirdigi suçluluk hissiyle sagol dedim. ben dedi bu konteynırı x şehrine götürcem burdan yaklaşık 4 saatlik mesafede gidermiyiz beraber dedi. direk evet olur dersem ayıp olcaktı görgüsüzlük gibi. abi işim çıktı benim dedim. nasıl lan ne işi. telefondan mesaj geldi şimdi arkadaş çagırıyor dedim. telefona bakmadın ki dedi. haklıydı yalan söyleyemiyordum. olur abi şaka yapıyorum dedim. ha iyi dedi çıktık x şehrine doğru yola
yol boyunca prestij bagımlılık yapmıştı içtikçe içesim geliyordu. resmen adam torpido gözüne paket paket sigara zulalamış. içtik muhabbet fln ettik gayet güzel eğlenceliydi. dikiz aynası göğüslerime doğru dönüktü ama dedigim gibi adam profesyoneldi yolu yarılamıştık bir yerde durduk mazot aldı dayı. sonra konteynırı teslim ettik. fakat teslimattan sonra başka bir yola girmiştik
abi çok bilmişlik olarak algılama ama yanlış yoldayız farkındamısın dedim. aaa tüh dedi. nerden geri döncez abi dedim. 2 saat gitcez böyle sonra ilerde bir kavşak var dedi. oha 2 saat daha bu adamın yanında kalacaktım. resmen mutluluktan uçacaktım. oley dedim sessizce. sonra teybin altındaki düğmelere fln bastı içerisi ısınmaya başladı. abi dedim ne iyi yaptında açtın. aynen dedi çok güzel oldu. ama fazla sıcak olmuştu galiba adam bu yüzden gömlegi çıkardı sonrada pantolonunun fermuarını açtı. çıkardı kuşunu dışarı. abi kuş sıcakladı heralde dedim kelime oyunu yaparak(severek izlerdim). hee yav dedi çok sıcakladı. sonra dayı vitesin yanındaki gözden içecek bişeyler çıkardı. al dedi ne içersen iç. ben kolayı aldım dayıda benden özendi heralde kola açtı bi tane. ama dedigim gibi çok sakar bi adam bu kolayı yanlışlıkla kuşunun üzerine döktü
o manzarayı görünce nedense içim burkuldu. sanki benim kuşumdu artık o. ah be abi dikkatli olsana dedim. tüh ya ne kadar sakarım dedi. şimdi bu asidin içinde erimesin bişey yapmak lazım buna dedi peçete de arkada kaldı dedi. resmen korktum ne demek istiyordu bu. peçete yok diyor o kolanın bi şekilde temizlenmesi gerek. abi dedim saçma saçma konuşma giysinle temizlemene izin vermem onu dedim dilimle bir güzel temizledim asitlerden
ben temizlemiştim tamamen ama dayı ikna olmuyordu. yok yok temizlenmedi o yalamaya devam et dedi. bu adamı kırmak imkansızdı. pozisyon aldım ben bunun kuşu cillop gibi yaptım 10 dakika sürdü derken dayı arkadan pandigi bastı bana. bi huylandım ama bozuntuya vermedim ayıp olmasın diye. derken bu aniden bağırmaya başladı kalk lan kalk düzgün otur dedi. korkup hemen doğruldum bir baktım ilerde polis çevirmesi var
dayı çok fena panikledi kan ter içinde kaldı. ağzını açıp tek kelime etme dedi. ama asitli kuş ?? dedim. siktirtme kuşunu dedi indi tırdan. memur beyin yanına gitti bende dikkat çekmemek için yan aynadan polisin gözüne bakıyordum. biraz konustu dayıyla sonra polis benim yanıma geldi. kapıya tıklattı atladım kapıdan. sen neyi oluyordun bu abinin dedi. dayı lafa atladı yegenim o benim dedi.

şok şok şok dayı gerçek dayım çıktıı

bende akrabamı mağdur etmemek için evet yegeniyim memur bey dedim. ama kızgındım polise. dayımın kuşu hala asit içinde olabilirdi ve her an eriyebilirdi. tamam o zaman dedi yolunuz açık olsun. atladık tıra bizim dayı hala kan ter içinde. hayrola dayıcım dedim 5 dakikadır panik halindesin dikiz aynasına bile bakmıyorsun ağzından tek kelime düşmüyor. bi sus amcık agızlı dedi. ulan neden küfretti öz dayım bana. dayı dedim yıllardır neredeydin. anlamadım dedi. yıllardır akrabalar toplanıp yemek yiyoruz bayram ziyaretlerinde flnda hiç göremedim seni nerelerdeydin. lan sen sorunlumusun ben senin gerçek dayın degilim dedi. o zaman ortada bir sorun vardı bir devlet çalışanına yalan söylemiştikkkben bir devlet çalışanına yalan söylemiştim akrabam sanıp megersem akrabam değilmiş yalanlar yalanlar. neyse dedim olan oldu bari asit temizleme operasyonuna devam. dayı dedim çıkar kuşu tabi ortada kuş kaldıysa dedim. tam vaktinde söyledin tam erimeye başlayacaktı dedi. zamanlamam iyidir. çıkardı seri dil darbeleriyle temizlemeye devam ederken elimlede destek vereyim dedim. tam birazda elimle sildim dayı direksiyona boşaldı. ulan dayı dedim sende de erken boşalma sorunu varmış. ne erkeni lan 15 dakikadır sakso çekiyon dedi. aswqdwxwq saxo sanmış. he he diyip geçiştirdim bunu. silecek bişeyde olmadıgından yaklaşık yarım saat direksiyonun üzerinde spermlerle gittik. yav kardeş dedi bu spermler hareketli biliyorsun dedi. evet dedim. direksiyona zararlı olur bunlar dedi bi dil darbesi atsana şunlarada dedi. oha lan dedim içimden. bu nasıl benim aklıma gelmemişti. dedim dayı harbi aklıma gelmedi
sen sölemesen belki kaza bile yapabilirdik direksiyonu bozarlarsa fln. evet yegen dedi. ben dil darbeleriyle direksiyonu tertemiz yaptım. yaklaşık yarım saat sonra kavşaga gelecektik
yaktık sigaralarımızı ama ağzımda garip bir tad vardı nedense. galiba direksiyonun üzerindeki tozlardandı ama bozuntuya vermeden devam tabi. dayı dedim kavşaga yaklaşık 15 dakika kaldı demi. hee hee evet 15 dakika dedi. ama dedi kavşaga varmadan önce bi yere gitmemiz lazım yegenim dedi. 1 saate yakın yolumuzda devam ettikten sonra yol kenarında bir yerde durduk. pişmaniyeci, meyveci vardı bide kafe tarzı bir yer. kafeye girdik içerde 2 tane pala bıyıklı amca muhabbet ediyordu. selam verdi bizim dayı biraz konustular beni gösterip bişeyler dedi bizim dayı. digerleri bıyıklarıyla oynadılar biraz sonra yanıma geldiler. çok içten davranıyolardı. yegenim işin varmı dediler biz bira fln içcez sen de katıl bize. olur abi dedim ayıp ettiniz bu dayı dedim bana bir sürü kıyak geçti iyilik yaptı kıramam onu. saçlarının ortası hafif seyrek olan amcanın arkada konteynırdan bozma karavan tarzı bir evi vardı oraya gittik
neyse dayının konteynırına girdik içerde çok eşya yok bir yatak bir kaç koltuk televizyon fln. bir tane minibuzdolabı var kabloyu o kafe gibi olan yerden çekmiş. açtı dolabı bir sürü biraz var bekleyin dedi bişey daha getircem. gitti bi 5 dakika sonra geldi elinde şarap varmış. ben hiç şarap içmemiştim. bir bardak bira içmiştim lise döneminde ondada kızın evinin önüne gidip babasına taş atmışım ver lan kızını diye bağırmışım o günden beri hiç içmedim. neyse dedim bu iyi 3 dayının arasında bunu söylemiyim adamlar içki bile ısmarlıyor bana. oturduk tv açtı birer tane tuborg kırmızı verdi herkese. ben tuborgu yarılamıştım ama inanamıyordum kendime. bana fondik mi fondip mi ne yapmamı söylediler. bilmem öyle şeyleri. evet aynen katılıyorum dedim. dikemezsin lan dediler. gaza getirmeyi biliyolar adamı. ben diktim biramı sonra kafam bir milyon tabi görüntüler kayıyor. al dediler bir bardakta şaraptan iç açar bu seni kafan iyi oldu senin iyice dediler. bende ayılmak için şaraptan bir yudum içtim sonra uyumuşum heralde en son gördüğüm bizim pala bıyıklı dayı sıcakladıgından pantalonu cıkarıyordu
bir daha şarap içersem siksinler beni. resmen şarap göt ağrısı yapıyor. bi uyumuşum dayılarda rahatsız etmemek için uyandırmamışlar bir kaç saat sonra uyandım. akşama geliyordu saat. dayılar ben kalkınca geldiler yanıma sebepsiz yere teşekkür ettiler hadi yolunuz açık olsun dediler. benim kafa hala hafif dönüyor. sagolun dedim asıl ben size teşekkür ederim. gittik bizim dayının tıra. bindik ama koltuk rahat degildi nedense sanki tam ortasında bişey vardı ben düz oturamıyordum. dedim koltuk bozulmuş dayı. hee dedi evet koltuktandır dedi güldü. ben de ayıp olmasın diye güldüm. gidiyoruz dedi. içimde bir kıpırtı oldu resmen üzülüyordum. ama yapcak bişey yoktu adamın işi gücü vardır diye tamam anlamında başımı salladım gözlerim doldu. dayı da üzülüyordu belli durmadan vites topuzunu okşayıp kuşunu direksiyona sürtüyordu. dayı bir kavşaktan geri döndü galiba tam anlayamadım bir sag bir sol bir u dönüşü fln yaptı kafam karıştı ama tam ters yöne gidiyorduk bence. dayının da beni kaybetmek istemedigini anlamıştım. y şehri üzerinden x şehrine gidecektik. farketmemiş gibi yaptım ve sevinçli gözlerle yola bakmaya devam ettim
yaklaşık 1 saat boyunca pek konuşmadan yolumuza devam ettik. sonra dayı bir yerden sağa daldı ve bir dağ yolu gibi bir yere vardık. burada biraz dinlenelim dedi. tamam dedimde burda bir yatak var dayı dedim. tırın içindeki yataktan bahsediyorum. senin için sorun olabilir tabi haklısın dedi. ahahah malmıdır nedir. dayı dedim senin için sorun olur mu diye sorcaktım dedim. yok yegenim gel dedi uzandık öyle. dayı geceleri hiç rahat uyuyamayan birisi ve çok hızlı uyuyor. yattık 3 dakika sonra uyudu ve yatakta dönmeye başladı. bi üzerime yatıyordu bi götüme pandigi basıyordu bi kuşunu çıkarıyor hava aldıttırıyor. bide konusuyor uyku sersemi. kuşumu emsene dedi bana. lan ben bundan korktum uyku sersemi bişeyler yapar diye. eğildim emmeye başladım bunun kuşu. sonra yüzüstü yattı. koysana bana dedi. oys dedim ikinciye milli oluyorum hemde adam malın teki uykusunda sikecektim. ulan ne fırlama adamım amk. ben fırsattan yararlanmak için kuşumu pantalondan çıkarıyım dedim. fakat çıkarırken pantolona çok sürtmüş olacak heralde boşaldım. bozuntuya vermemek için ugrasmadım zaten adam uyuyordu. ama sanki beni görmüş gibi vay amına koydugum abaza hayvanı dedi
temizledim benim kuşu bizim dayı hala yüzüstü yatıyor hadi hadi diye sayıklıyor uyku sersemi. sonra sabunu sürdüm ben buna arkadan hayvanlama kaynadım. kaba tabir oldu ama afedersiniz. 5 kere git gel yaptıktan sonra çıkardım boşluga attırdım. sonra anlamasın diye temizledim peçeteyle bir keyif sigarası yaktım. çakmagın sesine uyandı galiba benim göt niye açık dedi kendi kendine. adsqdws s tam mala bağlamıştı amk sigarayı tüttürüyorum ben. hani karşıdan gören olsa sanki bana uyurken çakmışın dicek dedi güldü dayı. ulan kıllandı diye korktum ama anlamamış bence. neyse dedi yola koyulalım. gittik gece yolda bitti. biraz sıkılmıştım ama bu dayı ömürlüktü bu iyi insanın yanında zaman nasıl geçiyor anlamıyordum. sabaha karşı bir deniz kıyısından gidiyorduk. geniş bir yolda bir araba vardı. dayı sen burda bekle dedi. tamam dedim bende. gitti o arabanın içinde kirli sakal birinden siyah poşette bişeyler aldı. ben bakıyormuyum diye kafasını bana çevirdi. baktıgımı anlamasın diye dayının gözünün içine baktım ama anladı galiba. poşedi saklamaya çalışarak sallaya sallaya geldi koltugunun altına koydu. bu adamı görmedin tamam mı dedi
bu poşette ne var ki o adam kim
dayı dedim o poşette ne var. şeker var şeker dedi. hee dedim iyimiş. komik bişey söylemişim sankide gülüyor. bu adam benım yuzume kufrettıgınden beri ona karşı kılım ne yalan söyliyim. ama iyilikleri daha ağır bastıgı için ses etmiyorum. yolumuza devam ettik x şehrine gidiyorduk heralde artık. bir tır garajı gibi yere geldik her yere birileri tırları park etmiş hotel fln var. biraz tırdan inelimde normal arabamla yolculuga devam edelim dedi. beni daha çabuk şehre bırakmak istiyordu galiba. yoksa benden sıkılmışmıydı. ben buna fırsat vermemek için yapıştım dudaklarına. hoşt lan ağır ol dedi birisi görcek. utandı galiba ama ne yalan bende utandım. neyse inerken poşedide aldı bu sonra indik aşağı. bi arabaya bindik aynı yoldan gitmeye devam ettik. dayı dedim bunun da koltugu bozuk haberin olsun. ulan ne adamsın dedi kahkaha attı. bazen sebepsiz yere gülmesi sinir bozucu. neyse ıssız bir kaç cadde geçtikten sonra bir kulübeye gelmiştik
bak dedi sen burda bekle ben poşedi şurdaki abiyle ablaya verip gelcem tamam mı dedi. tamam dayı dedim dudaklara yapıştım. ulan dengeni sikecem dedi. sahi ben neden öpüyordum bu adamı. gitti bu ama koltuk bana hepten rahatsızlık vermeye başlamıştı dayanamadım indim arabadan çaktırmadan izliyim şunu dedim. egilerek gittim kendimi kurtlar vadisinde gibi hissettim. resmen kurt gibiydim. bi ağacın arkasına gittim egildim dinlemeye başladım bunları. sen o çocugu neden yanında getirdin dedi ordaki esmer kadın. yegenim o benim dedi merak etmeyin sorun çıkarmaz safın biri zaten dedi. bu adama fazla yüz verdim galiba. ya neyse çabucak bitirelim işimizi herkes yoluna gitsin dedi. tamam dedi bizim dayı. al dedi çaktırmadan baktım poşedi verdi karşıdaki kadında buna para verdi sanırım. yamuk olmaz demi dedi kadının yanındaki adam. bu sırada temiz hava çarptı bana galiba hapşurdum. kadınla adam birden panikledi. kim var orda lan diye bagırmaya başladılar. sizde görün diye karşılık verdim. bizim dayı korkmayın o benim yegen dedi. lan herşeyi duydu sıçayım yapacagın işe dedi bizim dayıya tokat attı adam. bu çok agır olmustu dayı yere düştü. koşa koşa gittim yanına kalk dedim giysilerin kirleniyor. dayı dedigimi haklı bulmuş olacak ki jet hızyla kalktı arabaya gitti. 10 saniyede geldi hemen geri elinde bir tabanca vardı
direk kalktım ayaga beyim elini kana bulama dedim tuttum yakasından. bir filmde izlemiştim çok hoşuma gitmişti. dirsegiyle vurdu beni yere attı. siz bunu yapmayacaktınız diye bagırdı karşıdakilere. karşıdaki adam elini beline götürünce göbegine ateş etti bizim dayı. kadın başladı bagırmaya. uuu dedim tam 12den. tuttu kolumdan koş gidiyoruz burdan dedi. araba atladıgımız gibi son hız bir yerlere gitmeye başlamıştık
120 km hızla gidiyorduk araba şahindi. helal dayı dedim iyi vurdun. adam 30 dakika boyunca ağzını açmadı. sonra sessizligi bozdu. seni evine bırakıcam dedi. of ya iyiydik böyle dedim 2-3 günüm daha vardı benim dedim. hiç bir şey demedi. dayı dedim kuşunun üstünde asit kalmışmıdır. sikerim kuşunu lan dedi. direksiyonun tozunu alayım mı peki dedim. hayır dedi. adamın neşesini de yerine getiremiyordum. sonra rahatsız koltukta oturmaya çalışırken cüzdanımın olmadıgını farkettim. aha dayı dedim cüzdanı düşürmüşüm ben ya. lan nerde düşürdün dedi arabayı durdurdu. dedim merak etme senin verdigin 230 lirayı geri veririm sana. lan siktirtme paranı nerde düşürdün dedi. ormana gittiniz ya sen birisinin göbegine ateş ettin, heh işte orda bi karınca beni ısırmak için yaklaşıyordu bende cüzdanımı atıp onu vurmaya çalıştım dedim. dayı kan ter içinde kaldı. ne degerli parası varmış amk
daha polis gelmemiştir hemen oraya gidip cüzdanını alcaz dedi. oley dedim harbi kurtlar vadisi gibi olmaya başladı bu. ilk kavşaktan geri döndü aynı yere gittik yaklaşık 40 dakikada. kadın orada telefonla bagıra bagıra konusuyordu. patron batırdık işi diyordu bunu duyabildim tek. bizi gördü allah belanı versin diye bağırmaya başladı dayıya. koş lan cüzdanını al gel dedi. ben tam gidiyordum cüzdanı almaya siren sesleri gelmeye başladı
lanet olsun dedi dayı. oha lan dedim polisle mi çatışcaz. sus bi suss diye bağırdı. galiba polise yalan söyledigimden polis bizi yakalamaya gelmişti. ama geldiklerinde hayal kırıklıgına ugradım. polis degil jandarma gelmişti. neyse dedim bu da olur. derken dayı beni kolumdan tutup kendine çekti silahı çıkarıp kafama dayadı. yaklaşmayın diye bağırdı. jandarma megafondan bir kaç ikna edici şey söyledi ama bizim dayı ikna olmuyordu. helal dayı dedim ben olsam bende ikna olmazdım. derken jandarmalar bize adım adım yaklaşıyordu. dayı durmadan bagırıyor yaklaşma yaklaşma diye, ve sonra bir silah sesi duydum
ses çok yakından gelmişti galiba kulagımın yanındandı. kafamı çevirip baktım dayı şakağına silahı dayayıp ateş etmiş. nedense hüzünlendim sucluluk hissettim. sonra dedim ki ulan adamın parasını da geri veremedik. beni ordan jandarma götürdü bi kaç yere sonra polislerle karakola gittik. olayları anlattım herkesin gözü doldu ben anlatırken. neden oldugunu anlamamıştım. sonradan ögrendim ben dayının kuşundaki asitleri temizlerken bizim önümüzü kesen poliste dayının iş birlikçisiymiş galiba tırla uyusturan maddeler taşıyıp satıyolarmış bu polisede para veriyorlarmış ama o gün arabada beni görünce ağzımdan laf kaçırırım diye korkmuş dayı. polisler beni aldılar nerde yaşıyorsun diye sordular. üniversitenin oraya bırakın beni dedim evim oraya yakın. bıraktılar beni bende gittim oradaki meydan parkına. ev arkadaşım yemegi erken yiyordu. oturduk koltugumuz olan banka peynir ekmegimizi yemeye devam ettik bu olayları bu cocuga anlatmadım. evet park benim evim

yani arkadaşlar uzun lafın kısası; yeri geldiginde sizin siktiginiz, yeri geldiginde sizi siken insanları kaybetmemeye çalışın. çünkü öyle zamanlar oluyor ki yalnızlıktan, keşke hayatımı sikende olsa biri olsun diyorsunuz.
herşey gönlünüzce olsun